Kalustoa
Jalallisia ruoppaus- ja työlauttoja
- 2kpl 100tn lauttaa , KKH 30-40
- 1 kpl 50 tn lautta, KKH15-20 tai poravaunu
Hinaajia 9-12m
1 palko proomu, kuorma max 30 tn (veteen täyttö)
30 tn laatikoita massansiirtoon (maalle)
Haralautta
Veneitä
ponttoneja
nostokalustoa jne.
Neljän vuosikymmenen kokemus ja näkemys vaativista infrahankkeissa
mm. Tähtiniemen silta Heinolassa, Kärkistensalmen silta (Korpilahti)) ja Kyrönsalmen silta Savonlinnassa
mm. Inkoo, Mussalo, Hamina, Mäntyluoto, Tahkoluoto, Kalajoki, Vuosaari, Raahe (satamat ja väylät)
Kunnossapitotöitä vesivoimalaitoksilla mm: Imatra, Tainionkoski, Myllykoski, Mankala, Vaajakoski, Tammerkoski, Alakoski, Melo, Äetsä, Harjavalta, Valkeakoski
Sisävesillä laitureita mm: Kuopio, Lahti, Nokia, Viikinsaari, Mustalahti, Valkeakoski, Padasjoki, Jyväskylä,
- Kulmatukimuuri, kasuuni, paalu, ponttiseinä ja hirsiarkku rakenteita
Maakaasulinjojen vesistöalituksia: Kyröskoski, Lotilanjärvi, Lepaa, Rajasalmi, Toijala, Pelisalmi, Näsijärvi
Vedenottamo ja voimalaitoshankkeita mm:
Lielahti, Kyrkösjärvi /Seinäjoki, Päijännetunnelin imuputki, Vanajan voimalaitos, Lahden polttimo, Keljo Jyväskylä, Kaupinoja Tampere
Toinen sukupolvi on ollut vahvasti mukana jo 2000- luvun alkupuolelta.
Yrittäjätoimintamme aikana on siirrytty ammattikuntalaitoksesta koulutusyhteiskuntaan. Kaskikypäristä rebreatheriin.
Olemme olleet vahvasti mukana alan kehittämisessä Suomessa. Työsuojeluhallinnon ja opetushallinnon toimikunnissa 1989 alkaen.
Kaiken perustana on kuitenkin osaaminen sekä Ajatus - mitä pitää tehdä, kun törmätään teknisiin ongelmiin.